Andra advent



Ja då var det söndag och andra advent    Igår var jag på julfest med jobbet och det var jättekul.Vi var först på förfest hos Liz vid 16.00-tiden och sedan åkte vi upp till Nordan och åt julbord.Stämningen var på topp men vid tolv-tiden kände jag att tröttheten kom smygande så då var det dax att åka hem till kudden.Hemma möttes jag av tre glada huliganer          som ville ut på kissrunda så det var bara att ge sig ut på en kort promenad i vinternatten.Idag fick jag iallafall sova till halv tolv innan Puma väckte mig med en vältuggad blöt socka i ansiktet...

Nu till veckan jobbar jag bara två dagar så jag ska passa på att köra lite lydnads-träning med Puma om det nu inte blir så kallt ute     Det är skönt att komma ut en sväng på dagarna när det ännu är ljust ute.


Puma

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, lyckliga dig, "i alla fall sova till halv tolv", shit, sovmorgon för mig är 7:). Kram och tack för inlägget:)

2008-12-08 @ 23:31:25
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0