Lite tankar

Idag har jag och Evelina tittat på lite bilder hon har i sin dator.En del var flera år gamla så vi fick några goda skratt 
Hittade bl a några bilder på Frasse, Bichon Frise´ killen som var den första hunden jag köpte när jag flyttade hemifrån.Tyvärr blev han sjuk och fick somna in i min famn endast 6 år gammal.Än idag när jag ser en Bichon klappar mitt hjärta lite extra    Även Nelly blir glad när hon ser en Bichon,hon och Frasse var verkligen bästa kompisar  så den som påstår att hundar inte minns kan jag inte hålla med....Här är bilder på charmtrollet....



Liten ulltott som valp     Bottenvikens Benny Boy  "Frasse"  



Tomte med äkta skägg    Frasse 2 år

Som vanligt är klockan långt efter midnatt och jag kan inte sova.Skjutsade Jonte till isladan idag kl 05.45 där bussen väntade på färd till Luleå (hockeymatch) När jag kom hem tog jag täcket och trängdes ihop med Nelly i soffan.Törs inte skriva när jag vaknade men jag kan iallafall erkänna att lunchen missade jag den här dagen 

Lite tankar har jag haft kring mitt jobb.Sista dagen är på måndag och jag har inga ideér vad man ska hitta på och göra i framtiden,det finns ju knappt några jobb att söka i dagsläget.Oron gnager lite i magen men jag har bestämt att inte låta känslan ta över,det brukar ju alltid ordna sig på något sätt.

Imorgon ska jag och Evelina fota lite julbilder på hundarna så jag lägger in dom i bloggen sen.Nu måste jag försöka sova...


Kanske det hjälper att räkna lite får... GO´NATT!!

Kommentarer
Postat av: sussi

Jo det brukar ju alltid ordna sig. Vi har ju överlevt så här lång:) Man får ta en dag i taget.

2008-12-22 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0