Mysiga valpar

Idag blev jag lite sen på jobbet,det var nämligen ganska skönt och ligga kvar i sängen när klockan ringde...jag tror jag snoozade en hel timme innan jag orkade hasa mig upp.Tack för att vi har flextid på jobbet  Jag kom dock ihåg och ta med kameran för min arbetskompis Anna har varit och hämtat två valpar från Råneå förra veckan och hade med dom i bilen.Oj vad mysiga valpar !! Det är blandisvalpar mellan golden/labrador/huskey.


Liten på jorden...
          

Legolas


Minstingen Aragorn

 
GOODIIS   

Och jag som tycker Puma är liten ännu men nu såg man att hon faktiskt börjar bli en stor tjej och se mer vuxen ut.Jag har börjat träna lite med träapporten med henne.I början blev hon osäker,tittade bort eller började hoppa på mig (vad fasiken menar du matte??) men nu kan hon ibland hålla den en kort sekund i munnen innan hon snabbt spottar ut den.Kan tillägga att apporten är väl använd och tuggad av Nelly..Hon älskar att apportera men har som ovana att snurra runt apporten i munnen och tugga några varv innan hon snyggt släpper den framför fötterna.Så en ny träapport är skriven på inköpslistan!   


              Nelly och Puma 
 
Bus-Puma på lunchrasten.Kolla vad jag har hittat                 

Rockar loss...  

Min fina schäfer-tös

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tjenis!Vad kul att du skaffat dig en blogg!Vad underbar hon är "lilla" Puma:). Länkar till din blogg, ok?

Kramar från ett snöigt Överkalix/Ullis

2008-11-19 @ 09:08:31
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson
Postat av: Barbro

Grattis! till din nya blogg, hittade hit från Evelinas sida, du är duktig på att blogga, jag brukar vara in då och då och kolla på din dotters sida och kolla på hundarna,

2008-11-21 @ 20:34:14
URL: http://jebas.com
Postat av: Nina

Du kan ju! Nu får Evelina konkurrens... ;)

2008-11-23 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0