Segern är vår!

  Idag var det ju hockey-match mot Luleå och oj vad spännande! Våra grabbar gjorde en superbra match,INGA utvisningar och seger med 10-7. Jonte jobbade på bra och smällde in ett mål i andra perioden   Ni kan tänka er vad jag skrek och tjoade  Vi hockey-mammor är nog värst att väsnas på matcherna men känslorna tar lätt över...
Efter matchen åkte jag ut och plumsade i skogen med Nova och Puma.Trots snön gick det bra att gå och både jag och hundarna fick motion.Puma tacklade mig så jag stöp med näsan före i snön,hon hade nog åkt på en utvisning om hon varit med i hockey   





Jo jag lyckades fånga vild-djuren på bild....

När jag kom hem låg Nelly och sov på soffan.Hon hörde inte att vi kom så inte förän Nova gick fram och slickade henne i mungipan vaknade hon till.Nelly är i en riktigt charmig ålder.Hon både hör och ser dåligt,vill mest ligga och snarka på soffan men börjar man och prassla med en godispåse tar det inte många sekunder innan hon kommer tassande



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tur att du inte är fullt lika galen när det gäller agilitytävlingar, då hade du alltid fått stanna hemma när det vankas tävlingar! :))

2008-11-30 @ 16:20:09
URL: http://www.nellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0