En fin söndag

Så var det tredje advent   och Lucia .
Helgen har varit lugn, bakat bröd och pysslat på här hemma. Inga julklappar har inhandlas men det blir nog att ta sig ut i julstressen till veckan.
Evelina är med några andra hundungdomar från klubben på Stora Stockholm, så kul att få åka dit  Lite shopping i Stockholm skulle det också hinnas med och så skulle hon hinna träffa sin morbror en sväng så jag antar att det varit ett fullspäckat program....

Spännande och se vad hon fotat under resan



 Bakat bröd...

 
 Vaa? Har vi inte gräddat färdigt snart...


Hallå....vem är du?


Visste det var du....


Matte har gått här och....


Vad nu då, jag hittade något...


Du hade ju tappat MIN leksak matte!!


Finaste Puman


Platsliggning i hallen. Dötråkigt moment enligt Puma...

Hela december har jag tagit det väldigt lugnt med lydnadsträningen men det känns helt ok.Har koncentrerat mig på att hålla Puma i fin form  vädret har ju än så länge inte varit speciellt kallt i många dagar så vi har mest tagit rejäla promenader och knatat i skogen efter skoterspår. En lugn period inom lydnaden men full rulle på promenaderna. Synd att det ska vara så mycket renar överallt... 

Nu ska jag packa in allt bröd i plastpåsar



Ha en fortsatt trevlig Lucia  


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad flitig du är som bakat själv

har man arb helg men bakat några

lussebullar m pigan hade man inte

haft barnen så hade de inte blivit nåt.

Så fina bilder på Puma i snön.

Mums vad gott med matbröd:)

2009-12-14 @ 15:33:29
URL: http://mampaankansblogg.se
Postat av: Monica, Micke och Sara

Ja, håller verkligen med om att du är så duktig att baka. Här blir det inget bak - är inte så duktig på det. Går på besök istället och smakar allt ljuvligt gott som alla bakar....:)



Ha det bra!

2009-12-19 @ 14:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0