Personligt rekord

Idag har jag slagit personligt rekord 
Jag... världens tröttaste morgonmänniska...  har nämligen varit ut på en lång-promenad med hundarna klockan 08.00 på morgonen!! Och det är inte dåligt när det gäller mig   Kan ju avslöja att jag skulle skjutsa Jonte till hans prao-plats på morgonen och i samband med det var jag uppe så tidigt. Vi gick efter ett skoterspår och här kommer det lite bilder;




 Två lyckliga hundar


Puma tar täten


Galen schäfer 


Nova fixar korvpinnar 

Lite backträning (matte var tröttast   )


Puma kämpar på,Nova fuskar i backen 


Var tog den där schäfer-skallen vägen?


En liten paus 




När jag kom hem gick jag en "pensionärs-runda" runt kvarteret med Nelly.Det är ganska skönt att ha en hund som tar det lite lugnt på promenaderna    Därefter åkte jag iväg för att äta lunch med mina fd kollegor på mitt förra jobb.Kul att träffas igen och surra lite,man saknar ju så många av dom 

Ikväll var jag och tränade lydnad med Puma.Vi var ett helt gäng som tränade samtidigt och det är ju den bästa träningen för mig och Puma just nu eftersom hon lätt tappar koncentrationen och "glömmer bort"  matte mellan varven  Men jag är nöjd över träningen,många gånger hade vi fin kontakt och jag tyckte hon skötte sig bra. Dessutom har Puma börjat löpa idag (första löpet) så det är väl en hel del hormoner som snurrar i skallen på henne. 


Kommentarer
Postat av: Ola

Vilket härligt ljus..

2009-02-04 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0