Fiske och agility lycka

Idag åkte jag, Puma och min brorsa iväg och fiskade   Det var perfekt fiskeväder, mulet och svag vind så det var nästan myggfritt   
Puma var överlycklig, sprang fram och tillbaka efter sjökanten för att hålla koll på oss båda när vi stod och fiskade. Hon varken skällde eller var i vägen för våra fiskespön, utan höll sig snällt på sidan enda tills hon kom på den geniala idén att hon själv kunde fiska....plurr i sjön några gånger!! 

Jag fick upp en jättefin öring   så då var fiske-lyckan på min sida idag!

Passade även på att lägga ett spår till Puma som fick ligga en timme. Lite vinklar och kringel krokar, hon snurrade ovanligt mycket i vinklarna men tog alltid rätt väg när hon väl bestämde sig. Hittade alla pinnarna+slutet (3+1)
Brorsan sa att jag hördes över hela skogen när jag tjoade glatt till Puma när hon hittade en pinne 

Det blev även agility-lycka denna söndag. Evelina och Nova tog hem seger, pinne och uppflytt till hoppklass 2 i Piteå.
Kan det bli bättre?  GRATTIS TJEJER!!


 Duktiga Nova 


Brorsan o Puma fiskar.


Puma tycker det är spännande...


OTROLIGT SPÄNNANDE!


Heeej matte 


Jag tror jag ska.....


...fiska lite själv....



 Härliga hund 

 
 Puma har världens snyggaste stil när hon simmar 


Fina fisken 


Vem är du?


Fiskekompisar


Matpaus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0