Om jag bara får tid ska jag sluta stressa.

När våren äntligen är här vaknar alla "måsten" upp och stressen kryper under skinnet. Och ju mer stressad jag känner mig dessto mer trött blir jag   Hade önskat att dygnet hade fler timmar, si så där 6 timmar till så jag hinner sova det jag behöver. Men till helgen är jag iallafall ledig så då kanske jag hinner ikapp med både sömn och allt som borde/måste göras...

Ikväll hade vi avslutning på tävlingsförarkursen.
Det har verkligen varit superkul att gå den här kursen    och stort TACK till   SIV, MARIA och ANNA-KARIN  för att ni ställt upp på eran fritid och varit instruktörer för oss gröngölingar.

Jag har fått många tips och ideér    vad jag ska tänka på när jag tränar Puma   och en och annan aha-upplevelse så nu gäller det att samla ihop allt i mitt hjärnkontor och börja planera min träning med Puma lite bättre   

Min dotter har dock påpekat att det är bra att man skriver ner nya tips och ideér när man går kurs eftersom det kan bli ganska intensivt med många nya moment på kort tid och hon har så rätt så....tur att man har en erfaren tävlingsmänniska här hemma 







 Tillsammans är vi ett team 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Lycka Till med träningen....hoppas få se er på tävlingsplanen också....det kommer att gå såååååå bra.

2009-05-12 @ 16:15:45
Postat av: Malin

KLart ni är ett team, ett kanonteam! :D

2009-05-12 @ 21:56:46
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0