Extreme "päls" makeover

Jag har två vandrande hårbollar här hemma  så dammsugaren får veta att den behövs...helst dygnet runt...
I måndags när väckarklockan ringde efter 04.00 hade en av dessa hårbollar närmare bestämt den svart/vita hårbollen, bekvämt rullat ihop sig i ett hörn i min säng...
Kan tillägga att det strängerligen är förbjudet  att sova i min säng...och när jag sträckte mig för att stänga av väckarklockan for denna svart/vita hårboll som ett skott och lade sig i korgen...Hmm...undra hur ofta detta har förekommit...

Nåväl har varit på min IKEA resa nu tillsammans med ett gäng från Aitik. Vi åkte buss dit så det var enkelt och bekvämt. I åtta timmar shoppade vi loss  i alla affärer, nåväl vi åt faktiskt också

Hittade inte så mycket att köpa men en "viktig" julklapp kom med hem iallafall!

Trött och nöjd kom jag hem vid 22-tiden på kvällen och sedan var det bara att packa färdigt alla saker och prylar jag skulle sälja på loppisen dagen efter. Evelina var snäll och hjälpte mig på loppisen och till min förvåning blev vi av med ganska mycket prylar trots att det inte var lika mycket folk som det brukade.

Igår var jag och Puma och körde ett kort lydnadspass på klubben och det var en lycklig hund vid min sida  Kan inte låta bli att redan längta till sommaren då man slipper stelfrusna fingrar och böka på sig alla extra kläder, tänk vad skönt!!


                                                               Busig hårboll


Kommentarer
Postat av: Annika m grabbar

Sköönt att bli av med lite grejjer:)Duktiga ni är som tränar men nu har vi haft riktigt sköönt.

La in en bild på dej i min blogg hoppas det ej gör ngt? brukar fråga först men e de ej ok tar jag bort den.Ha en mysig andra advent:)

2010-12-02 @ 18:23:21
URL: http://,mampaankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0