Just nu

 

Mängder av snö har det kommit så nu är vintern här. Det är så roligt att iakttaga hundarnas reaktion när första snön kommer. Här är det inga sura miner minsann över allt det vita som vräker ner från himlen.
Har varit dålig på att uppdatera här i bloggen men inget speciellt har hänt. Jobbet har tagit ganska så mycket energi av mig  men den här veckan har jag känt mig lite piggare. Var en sväng och tränade med Puma på klubben i veckan och vi körde bl a rutan. Provade skicka in henne i rutan från olika håll och det funkade kanonbra, vad kul det kändes

Idag på hundpromenaden kändes det som vår ute. Bara någon minusgrad och lite slask på vägarna. Men än har vi ett halvår kvar innan våren är här...


Imorgon bär det iväg på en tripp till Jokkmokk
Evelina och Nova ska tävla i agility och jag o Puma följer med som sällskap.

Nu är det dags att ta itu med disken
och sedan åka en sväng till mor o far och dricka lite kaffe

Några bilder från dagens härliga promenad:

 
 Evelina o Nova

 
Puman "jobbar" med sina pinnar

 
Nova hittade en sten att hoppa upp på.


Hon fick sällskap av Puma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0