Vinterjacka

Hade tänkt köpa mig en ny vinter jacka i år men det var någon annan som fick den istället...


Puman

Täcket har fleece foder som man kan ta bort, perfekt och även använda täcket till regniga höst/sommar dagar när man är ute o promenerar så slipper hon sitta blöt och kall i bilen när vi åker hem.

Förra söndagen var vi som sagt i Jokkmokk och tittade på inoff agility tävlingen Genrepshoppet. Evelina och Nova sprang som bäst in på en 2:a plats. Även Maria fick köra ett lopp med Nova, så kul att se! Har inga foton från tävlingen eftersom jag filmade loppen. Dom finns att se på Evves hemsida www.nellan.se

Det var en härlig stämning bland både publik och tävlande och många glada skratt och applåder! Både publik och funktionärer applåderade åt de tävlande och det kändes extra roligt eftersom många nybörjare tävlade för första gången

Förutom en långprommis idag med vovvarna har jag små plockat och städat  hela dagen. Det är inte mycket man orkar göra hemma under vardagarna när man jobbar... Nu ska jag gå en kvällsrunda med vovvarna och sedan bara mysa


Finaste töserna

Ha en fortsatt trevlig halloween helg


Kommentarer
Postat av: marie å ture

Vilken fin bloggerisida ni har!!

Kramkram

2010-11-02 @ 21:13:47
URL: http://gullture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0