Semester

ÄNTLIGEN SEMESTER!!  


Puma tränar simning



Så var det äntligen semester Visserligen bara två
veckor men lite kul ska vi väl ändå hinna med trots allt...



En blöt Puma.
Simträningen går framåt för Puma. Hon är ännu lite feg
i vattnet...


Någon sekund efter jag tog detta kort blixtrade det
till på himlen, åskan var på gång  

 Jag fick bråttom till bilen och Puma följde motvilligt med
Hon hade ju kvar sin leksak i vattnet men den hade flytigt lite längre ut...
...den får vi hämta upp någon annan gång...


Lite balansträning i skogen.


Måste blåst en orkan här..flera tallar låg på rad...

 


men det tyckte Puma var kul



HA EN SKÖN SEMESTER
önskar jag alla mina blogg vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0