Lata dagar



Dagarna går fort,redan första advent   Har varit ledig från jobbet 2 dgr och eftersom vi är varslade från jobbet så är det bara 8 st arbetsdagar kvar innan vi (34 st) slutar från Aimpoint.(Vi har fått gå ned till halvtid med fullt betalt så jag jobbar 2 dgr,ledig 2 dgr fram till julen.)
Till helgen har vi iallafall julfest med jobbet och nästan alla ska komma så det kommer bli jätte-kul 


Jag och Puma har tränat lite social träning på stan.Hon är duktig på att gå bredvid (även om hon glömmer bort sig ibland för det är sååå spännande med alla lukter )men hon har förstått att man inte ska hälsa på ALLA människor.Dock är hon lite kaxig när hon ser andra hundar och pratar gärna med STORA bokstäver så vi har lite och jobba med framöver.


Undra vad hon drömmer om här? Kolla in baktassarna....


Mys-hund   

Annars har vi haft några lata dagar,har väntat på att få lite inspiration att göra allt jag borde göra...Evelina har fått halsfluss så igår när jag skulle åka och handla hade hon skrivit på inköpslappen:


Jag fick ett gott skratt och naturligtvis köpte jag hem glass

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Kul att du också hittat ut i bloggvärlden! Hittade hit via Evelinas blogg.. :) Tråkigt att det är så få arbetsdagar kvar.. :( Har du några planer på vad du ska göra efteråt? Jag måste komma förbi och tömma mitt skåp någon dag.. Hur jobbar du nästa vecka? Hade varit kul att träffas..

Sköt om er så länge och hälsa Evelina att hon ska krya på sig!

Kram

Therese

2008-12-05 @ 00:24:01
URL: http://www.arcticpaws.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0