Lugn och ro

Äntligen har det slutat snöa  det kom lite väl MYCKET snö under de senaste dagarna.Körde in en mycket isig och snöig bil i garaget på jobbet så den fick tina upp.Eftersom jag hade med mig Puma lät jag bagage-luckan stå öppen så hon kunde ligga och kika ut genom hundburen.Och hon behövde inte känna sig ensamen   En och annan kollega passerade bilen lite då och då och stack åt henne Frolic,hårdbröd och annat mumsigt.Kan tänka mig att hon charmade in sig när det bjöds på något gott    Efter jobbet har jag o hundarna  haft en lugn hemma-kväll och laddat batterierna.
Imorgon har Jonte hemma-match mot Luleå kl 11.00 så det blir spännande att åka till isladan och kika på matchen.


En vän har alltid en plats närmast hjärtat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0