Äntligen sol

Äntligen har solen hittat hit till Gällivare så vi har haft riktigt bra påskväder nu i två dagar 
Imorgon skulle det också bli fint väder och då hade vi tänkt åka till en kompis stuga. Jag och Jonte var på långprommis med hundarna igår. Vi gick efter ett skoterspår så man fick bra motion och hundarna också förstås.

Idag har jag och Puma varit på klubben och tränat lite lydnad. Jag har fortsatt träna framförgående och det gick bra   
Även linförigheten och snabba lägganden går framåt, hon var taggad till max    Synd bara att vi missade Malin och Nessa som var på väg hem precis när vi kom, annars hade det varit bra och träna med störning.

När jag kom hem låg mitt påskägg som jag fått från jobbet sönder rivet i  tusen molekyler  på hallgolvet   Jag vet inte varför Nelly låg så tyst i korgen och inte kom fram och hälsade...hmmm...  Men det fanns inget godis kvar i det så hon drog en nitlott iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0