Morgonkaffe med bieffekter

Idag när jag vaknade hade jag sovit nästan 12 timmar i sträck  Nog för att jag känt mig väldigt trött i veckan men är detta verkligen normalt?? Nåväl fort upp från sängen och ut med hundarna. När jag sedan skulle koka kaffe för att försöka piggna till lite visade sig att sladden till perkulatorn bestämt sig för att lägga av...  ...suck...
Lösningen fick bli att snabbt galoppera över till barnens pappa, sno åt mig hela perkulatorn och sedan rusa hem för att äntligen få det där uppiggande kaffet 

Därefter åkte jag till hundklubben och tränade med Puma. Vi körde mest framförgående i båda riktningarna, linförighet med vänstersvängar, inkallning och platsliggning. Vädret var toppen, varmt i solen och äntligen kunde man vara utan vantar, mössa och täckbyxor 

Kvällen har spenderats i tvättstugan och nu ska jag lägga mig på 6000 st akupressurpiggar    Har lånat en spikmatta av en arbetskompis och tycker den funkar bra. Ska prova några gånger för att se om det är något att investera i.

Imorgon ska jag och Evve och titta på hundutställning här i Gällivare. Marie-Louise ska ställa ut Iza och Evelina har fått i uppdrag att fota    Bäst att ställa klockan på ringning så man inte försover sig 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0