Nu är det snart dags....

....för MH-test med Puma   Igår hade jag fått meddelande från kennelmamman Maria att nu är det dags för MH-test för Puma och hennes kullsyskon. Det blir i början på maj i Boden och eftersom jag aldrig gått ett MH med hund (endast varit publik) ska det bli riktigt kul och spännande och se vad Puma hittar på 
Hoppas alla kullsyskon och mattar/hussar kan komma så man får träffa dom. Evelina ska följa med och fota/filma   Det är tur jag har min mästerfotograf  med mig   

Har varit på klubben och tränat både igår och idag. Svårt att hitta någon fläck där det inte är så halt, man halkar omkring lite här och där. Puma har varit duktig och vi går sakta men säkert framåt i träningen. Till helgen blir det två dagar kurs med lydnadsgänget på klubben, det ska bli superkul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin sida ni har =) å vad duktig tjejen är, vi syns kanske på klubben i veckan, sambon är ledig så det gäller att passa på. Ha de!!

2009-04-19 @ 21:58:06
URL: http://idanilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0