Och så var det...

Och så var det andra advent.....
Var på julbord med jobbet igår, alltid lika roligt att träffas utanför jobbet och umgås
Tyvärr vaknade jag med ett ryck imorse...grannlägenheten håller på att helrepas....inte så kul när man varit på partaj så snart åker öronpropparna på

Veckan har gått så snabbt, dagarna flyger iväg och snart är det jul  

Igår var jag på hockeymatch   och grabbarna tog hem segern med 8-3 mot Piteå  
Idag blev det tyvärr förlust mot Luleå med 4-11  men det är bara att bita ihop och komma igen till nästa gång!

Det har inte blivit så mycket hundträning i veckan men sist körde vi bl a apportering och Puma levererade träapporten UTAN TUGG   Ni som sett oss kämpa på med detta moment i somras kan förstå vad nöjd jag känner mig, Pumas träapporter är ju ganska lätta att känna igen eftersom dom är alldeles sönderflisade  Hoppas nu hon fortsätter med denna goda vana och inte fortsätter att demolera apporterna

Passade på att fota när Puma fick ett bus-anfall och rusade runt i lägenheten och slängde sig i sängen där Evelina låg...helt galen hund men så underbar  kanske inte så kul för lill-matte att få en 30 kg tung hund hoppande på sig men mellan skriken var det ett o annat skratt-anfall


               Heeeej, här är du ju Evelina

                                                                         


 Kom igen nu så leker vi

 
Ny bus-attack....


Vad då lugna ner oss?? Vi hade ju så kul


Kommentarer
Postat av: Monica, Micke och Sara

Härliga bilder på "snyggPuma" och vilken glädje....ja, det får väl Evelina stå ut med...:)

2009-12-07 @ 20:53:29
Postat av: Marie-Louise och Aramis

Hej! Nu hittade jag hit också. Tycker det är så kul med alla "hundbloggar" så jag kanske kikar in lite då och nu:) Fina vovvar du har!



Ha det så bra!

2009-12-07 @ 23:31:37
URL: http://aramisochjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0