Första februari

Idag var jag och Puma ut en sväng till klubben och tränade med Anki och Jebas Triton.Oj vad stor Triton hade blivit,har ju inte sett honom på flera månader! Det gick jättebra även om Puma ibland tappade koncentrationen och spanade in Triton  Sedan körde jag och Siv budföring med Puma och det gick också jättebra,duktig hund 

Sedan åkte jag och hämtade Evve och Nova eftersom vi skulle till mina föräldrar och äta middag    Vid fyratiden var det bara att åka tillbaka till klubben.Evve skulle träffa Miranda och träna lite lydnad med Loke. Loke är en tibetansk terrier valp på 18 veckor och söt som socker 

                                                                               
   Charmiga Loke 

När Evve och Miranda tränat färdigt åkte vi till agilityträningen i Malmberget. Evve tränade med Nova idag och det gick bra även om Evve stöp i backen en gång och skrapade upp handen och ett knä 

När vi kom hem hade Puma varit ensamen (med Nelly) i över fyra timmar men allt var i sin ordning och hon hade inte hittat på något bus   Känns skönt eftersom jag varit hemma så mycket det senaste veckorna när jag varit sjuk och knappt lämnat henne ensamen.
Nej nu väntar disken i köket så det är väl lika bra att hugga i med den eftersom den inte verkar försvinna av sig själv   

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, nej den brukar ju inte göra det! Vad roligt att höra att du är pigg och frisk igen, det må ha varit en sjujäklans förkylning. Vad kul ni verkar ha det med all hundträning, hoppas mina barn också växer upp och får ett hundintresse:). Jag tränar på med Arv och det går riktigt bra, så härligt med hund där det verkligen klickar!!

Må bäst!

2009-02-03 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0