Liten blir stor

Idag skickar jag MASSOR av grattis-kramar   till min dotter Evelina som fyller 17 år.Hon är i Gävle och hälsar på sin pojkvän så vi får äta tårta och öppna presenter när hon kommer hem i veckan.Ringde och grattade henne idag,ni ska inte tro hon hade hemlängtan,nej möjligtvis till Nova då...Det är inte klokt vad tiden går fort,snart har man vuxna barn!!


Lill-pigan Evelina 

 Evelina med lill-brorsan Jonathan

Ja det är  svårt som förälder att börja släppa taget om barnen när dom börjar bli stora och inse att nu är dom så stora så dom måste börja ta ansvar själv.Man vill ju skydda dom från allt elände i världen även om man vet att det är omöjligt! Man blir som full i skratt när man tänker på vad irriterad man själv blev på sina föräldrar i tonåren och nu står man själv där i samma situation    Men att få höra från sina barn att man är en bra förälder värmer gott i hjärtat och själen.Då känns det som om alla bekymmer är bortblåsta och livet är toppen 


Fotade våran mysiga belysning i Gällivare centrum under
kvällspromenaden med Puma.



Nu ska jag placera mig i soffan med en bok jag fick av Evve i julklapp (Marley och jag,skriven av John Grogan)
Den handlar om livet och kärleken med världens värsta hund  
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Fina bilder som vanligt! Vi var till byn igår och satte på värmen i huset inför sportlovet- Tim, Staffan och Crille ska ju dit... Och självklart Bixie. Fia ska till veterinären på tisdag, få se vad hon säger..Cesar tipsade i veckan vad man kan göra med en hund som äter bajs- och hans metod med banan kan nog funka på Fia eftersom det är hennes älsklingsrätt! Kan kanske bero på brist på kalium, enligt honom. Värt att prova! Ha det! Lena

2009-03-01 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0