Sjuk igen

Ja då blev man sjuk igen   eller rättare sagt  mera sjuk...Har ju känt mig ganska pigg dom senaste dagarna,bara lite förkyld och frusen.Men på måndag kväll när vi hade varit på agilityn kände jag mig krasslig igen och natten mot tisdagen kom influensan tillbaka och hälsade på mig    Så nu har jag fått tillbaka hostan och ont i halsen.En och annan febertopp också under dagen 
Usch vad less jag blir,har varit sjuk enda sedan  jul-veckan.Så hundarna får stå ut med en tråkig matte några dagar till    Nu ska jag dricka hett vatten,honung,socker och citron(Ullis tips) Det lindrar mot hostan och det halsonda 

                                             
Slutgnällt för idag,ha det gött!  

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Der är ena hiskliga förkylningar som går... jag har varit krasslig i flera veckor. Likaså gubben. Det blir lite synd om jyckarna när man känner så här, inga riktiga träningar eller låååångpromenader

2009-01-22 @ 17:39:39
URL: http://www.123minsida.se/Marie-Louise
Postat av: gun

tråkigt att du har blivit sjuk igen vi får väl ta fikat senare när du blir frisk ha det så bra (om det går att ha det bra med feber och halsont) vi hörs.

2009-01-26 @ 11:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0