Lugn vecka

Lite uppdatering från en lugn vecka..???

 Jobbat, jobbat, jobbat 

Puma löper som ett såll 

Nova är dålig i magen och har diarré 

Vilket innebär en o annan skurning av golvet 

För lite sömn 

Brorsan har åkt hem 

Båda mina barn har åkt på semester och jag saknar dom redan 

Men......  

Solen skiner 

Har varit och spårat med Puma och hon har varit superduktig   

Har fått en spikmatta av mina föräldrar (tack) 

Turbo, Evelinas undulat, är på besök   när hon är bortrest

Jag och en kompis drar till Ö-kalix marknad imorgon 

Antal besökare på min blogg har ökat 


Nu är det dags att hoppa i lopplådan, ha en trevlig helg allihopa 



 Turbo "Tubbe" 

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att läsa hur de går för er:)Hoppas diarren avtagit:( ja stiliga hanhundar e säkert nåt för en söt tjej.Själv har Timon blivit avelgodkänd nu:) men

får tänka över det.Ja visst e de tomt var ensam en

dag utan hund,ungar o gubbe men samtidigt skönt

att få vara själv.Ha en fortsatt trevlig sommar //Annika

2009-07-18 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0