Bloggtorka och soligt

Först vill jag gratta min kompis Sussi som fyller år idag!   GRATTIS SUSSI!!

Har haft lite bloggtorka dom senaste dagarna men vi har iallafall varit till veterinären som skrivit intyg på Pumas utslagna tand. Verkar inte sitta kvar några rester av  tanden  och tandköttet hade läkt fint så jag och veterinären kom överens om att vi avstår röntgen och jag återkommer om Puma får problem i munnen längre fram.

Annars har vi tragglat på lite med lydnaden, bara korta arbetspass i den stekheta solen  och massor med vatten.Jag är inte så där jätteförtjust i denna värme men det är ändå skönt att sommaren äntligen är här, den brukar ju som sagt inte vara så länge.... (snart står man där på lydnadsplan i smällkalla vintern med frostskador på kinderna och utan känsel i fingrarna för att man envisas med att träna utan dom där jäv-a vantarna) 

Ha det gott ute i sommarvärmen 



 Lite bloggtorka i sommarvärmen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0