Grattis grattis

Börjar med att gratta min bror på hans födelsedag  Stort GRATTIS brorsan, hoppas vi syns till sommaren igen 

Någon som också har födelsedag idag är Nova och hon fyller 4 år    Just nu är Nova på resande tass med Evelina, dom har åkt till Umeå där Evelina går utbildning till agility instruktör   Så vi väntar här hemma på att dom ska komma hem vilket nog blir ganska sent ikväll. Då blir det Nova-tårta och presenter.
Här bjuder jag på några bilder på Nova 


 Första mötet med Nova som är 7 veckor 


Liten vän 


Nova var hon trivs bäst - på agilitybanan 


Juli -07 Evve o Nova går lydnadskurs 


Våran duracellkanin 


Med sikte på 10:an 


Super Nova 


Nova surfar 


Finaste Nova 


In a world where you can be anything, be yourself...



STORT GRATTIS VÅRAN SUPER NOVA 

Kommentarer
Postat av: Marie Louise

Hon är verkligen en pärlar eran Nova, stort grattis på 4-årsdagen från Iza, Mimmi och mej..

2009-03-22 @ 21:13:33
URL: http://www.sundlings-hundliv.se
Postat av: Maria och Lava

Hej!

Jag väntar ju på uppdatering av kursen igår :) Hade skola igår så jag missade ju kursen. Sen har Lava börjat löpa också men jag hörde att vi får vara med ändå. KUL! Hur gick det? Vad gjorde ni?

2009-03-24 @ 13:59:51
URL: http://www.freewebs.com/doggydonna
Postat av: Ullis

Hej! Vilka underbara bilder, hon är riktigt grann!

2009-03-25 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0