Tisdag

Har nyss kommit hem från mina föräldrar. Min mamma fyller år idag   Grattis mamsen 

Så nu är man proppmätt av tårta, kakor och kaffe!!  Idag har vi tagit en vilodag jag o Puma, ingen hundträning men däremot har jag sprungit på stan med Eva hela dagen. Vi har mest sprungit i möbelaffärer så jag tror vi har provsuttit varenda soffa här i stan   

Igår anmälde jag mig (och Puma) till en tävlingsförarkurs som ska starta snart. Det var många som anmält sitt intresse så hoppas att man kommer med.
Just nu har jag ont i båda knäna pg a att Puma visst trodde att vi spelade rugby eller amerikansk fotboll på kvällsprommisen....Hade lös henne och Nova på en parkering och Puma jagade Nova i 250 knyck och sprang rakt in i mig så jag flög i backen på alla fyra. Måste ha sett ganska roligt ut     men just då var det inte trevliga ord den unga schäfertösen fick höra    
 


 Vadå busig?? Jag är oskyldig   

Kommentarer
Postat av: Maria & Tindra

Tack så mycket för gratulationerna i gästboken! Vi blir så glad :)

2009-03-11 @ 10:18:29
URL: http://web.telia.com/~u97011487/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0