Ledig fredag

Puma har varit magsjuk i några dagar   så vi har tagit det lugnt med all träning. Eftersom hon hatar att äta risavkok och ris    har det varit en olycklig hund som stått vid sin matskål och hängt med huvudet men med hjälp av lite fil har hon långsamt ätit lite, lite....
Idag verkar magen dock vara ok så jag har börjat blanda i lite torrfoder i riset och genast fått en gladare hund 
Nelly har fått en vårstädning i pälsen, har både badat och borstat igenom henne med en furminator, kan varmt rekomendera den här borsten/kammen!


 Ris på menyn? Varför?? 


"Glad i magen-glad hund" Idag är Puma på G


Vårstädning i pälsen, Nelly har badat 


Puma: - Vad gott du luktar!
Nelly: - Ja man måste ju ligga på topp!


En kvällspromenad under regnbågen.


Nova spanar.


Skulle fota Nova men ett bus kom i vägen!


Nova rockar loss på en pinne.


Störst pinne är bäst!

Nu ska jag iväg och vara lite social med mina kompisar, ha en trevlig fredagskväll allihopa! 


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Vilken underbar bild på Nelly! Mina skulle också behöva vårstädning :)puh! Hoppas allt är väl med dig! Ska troligtvis upp och jobba på MH´t i september, vore kul att ses då!

Kram

2009-05-23 @ 09:35:17
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson
Postat av: Emma

Tack för "lycka-till:et" :P roligt att du hittat till våran hemsida :) vad fina bilder på hundarna, puma är så söt på andra bilden :P

2009-05-24 @ 23:52:33
URL: http://emki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0