Så var det söndag...

Veckan har gått fort. Har haft fm på jobbet så man har varit ganska trött på morgonen  
Imorgon börjar vi jobba skift....mitt skift börjar med.....fm vecka....men man ska inte klaga nu när jag har fått jobb. Har man inte ont i tänderna är det bara att bita ihop....
Em-veckorna passar bättre, kvällsmänniska som jag är! Jobba till midnatt och sovmorgon  ledig fredagar  
Dessutom kan jag passa på att träna Puma på fm när det ännu är lite ljust ute så här i vintertid

Annars har veckan ägnats åt hundträning och hockeymatch i lördags  Våra grabbar vann mot Kalix med 6-5. Så himla kul!!! 

Idag har jag kämpat på jobbet i 8 timmar...bra med extra pengar i decemberlönen....julen och dottern som fyller 18 år i januari. Man börjar få stora barn  

Träningen med Puma har flytit på så bra   Tränings-suget har kommit tillbaka trots stelfrusna fingrar och jakten på lite större upp-plogade ytor nu när snön kommit. Mycket funderingar kring Pumas träning...vad jag kan göra och vad jag inte borde göra pga hennes höfter. Men lydnaden kör jag på som vanligt med....brukset får vi prova oss fram i och se hur långt vi kan nå....allt är ju på Pumas villkor. Inte vara rädd att begränsa henne men samtidigt vara klok i sin träning så hon inte får onödigt ont. 
 
Försvarsmakthund får vi lägga på hyllan så någon hemvärnsutbildning  blir det inte till våren. Men jag är nöjd över att hon klarade inträdesprovet med goda vitsord. Vi får hitta på annat skoj istället i spårskogen

Nu är det dags för en snabb kvällsrunda med vovvarna och sedan hopp i säng
   

Ha det så gött allihopa
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas det går bra med träningen,försöker själv går lite sisådär..

Hör gärna av dig om du vill ha sällskap och träna någongång, följer gärna med, med Diezel han behöver det mest.

Kram

2009-11-16 @ 10:51:52
URL: http://tuffterrier.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0