Slö dag

Äntligen helg och lördag  Var så trött igår så jag sov   redan vid 23.00 tiden (bra gjort av mig på en fredagskväll) och steg upp vid 09.00-tiden.
Vid 10.00-tiden skjutsade jag Jonte till bussen vid isladan, han hade bortamatch mot Asplöven (Haparanda) idag och imorgon är det match mot Övertorneå.
Fick nyss ett sms att det blev seger över Asplöven med 6-3  så kul för grabbarna!

Redan efter 10.00 åkte jag ut för att ta ett träningspass med Puma på hundklubben men traktorn hade inte hunnit skotta parkeringen så jag vände snabbt, ville inte fastna i snön med bilen när jag var där ensamen.

Åkte istället iväg till parkeringsplatsen utanför jobbet och körde ett pass med Puma. Vi körde lite av varje i lydnadsväg innan fingrarna kändes stelfrusna och det var dags att bege sig hemmåt för några koppar kaffe




 

Annars har jag haft en riktigt slö dag idag, har haft på gång migrän hela dagen  men lyckats mota bort den med hjälp av medicin. Hoppas man känner sig lite piggare imorgon så man kan röja upp lite här hemma.

 Föresten, sist jag var o köpte dammsugarpåsar fick jag ett stamkundskort från butiken där 10:e förpackningen var gratis....he he dom måste tro att jag bara städar här hemma  


Kommentarer
Postat av: Marie Louise

Vad du är flitig att träna. Önskar jag hade din flit, men kommer inte riktigt igång nu när det är mörkt jämt.



Syns vi på stipendiefesten?

2009-11-21 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0