En fin present

Igår var vi till Gammelstad för att hämta hem Nellys urna. Urnan är jättefin, vit med en guldlilja på. Det var jobbigt att svänga in på parkeringen, minnena välde fram när vi var där med Nelly sist för att ta farväl av henne  
Jag hade även beställt tid till Puma för HD/AD röntgen.Det känns lite ångestladdat att gå och vänta på resultatet  så hoppas nu att allt är ok med schäfertösen!


 Finaste tösen har fått lugnande medel

Idag fick jag en jättefin present av min dotter och oj vad glad jag blev   Hon gav mig en bok  som hon gjort som heter "In loving memory of Nelly"  I boken finns bilder på Nelly och fina texter. Så här ser några sidor ut i boken;









Tack Evelina  det värmde i hjärtat

Ja man kan lugnt säga att vintern kommit, oj vad det snöat idag  Vinter är ju inte den årstiden som precis är min favorit men hundarna var överlyckliga och då blir man glad själv när dom studsar fram i snön.


Nu ska jag slå mig ner i tv-soffan och se "Bonde söker fru"


Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad kul att få en sån bok.Javisst får

du lägga in min länk om du vill.Timon o

Qvintus matte älskar snö men inte o köra

bil första snön så hoppas den nu stannar.

Qvintus gillar oxå mer snö o hoppa i men

orolig man går för långt me de små liven.

Ha en bra helg //Annika

2009-10-09 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0