Lite solglimtar

Äntligen har kylan gett med sig och vi har haft fina dagar med endast några minus grader och lite solglimtar!

Jag har varit förkyld  nästan en vecka så vidare pigg har man inte varit. Några längre prommisar med hundarna har det inte blivit trots det milda vädret.
Var och ombesiktade min bil igår, allt gick bra så nu är det bara att tuta o köra igen  Skönt!!

Nu när man har jobbat några veckor har det gått riktigt bra att kliva upp på fm-veckorna...jag är ju ingen morgon-människa men jag har skärp till mig och slutat snooza tio gånger innan jag stiger upp


Ordning o reda på morgonen.....

Här kommer några bilder på vovvarna  en kall vinterdag för någon vecka sedan...



 Nova ser lite lurig ut 

 


 
 Puma har frost i skägget...

 
 Super lycklig Puma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder på vovvarna, vi här i huset är inga morgonmänniskor heller, är ju sååå skönt att få sova på morgonen:)



Ha det gott.

2010-01-14 @ 01:09:35
URL: http://aramisochjag.blogspot.com/
Postat av: Monica Micke och Sara

Oj vilka härliga bilder.....Puma i snön..



Låter som om vardagen börjar krypa på för dig med jobb och tidigare morgnar och så men det kan vara ganska skönt också att allt flyter på som vanligt men synd att du varit fökyld men snart har vi våren här då får vi vitamininjektioner från solen...:))

2010-01-14 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0