Väderbitna brudar

Ja vad ska man säga om veckan som gått...
Det har varit storm samtidigt som snön vräkt ner

Och i slutet av veckan har det varit riktigt, riktigt kallt...  här i stan var det som kallast kring-28-29 grader.Ingen lydnadsträning på hela veckan. Har inte haft motivationen att träna inomhus heller.

Men i helgen har jag och Evve trotsat kylan och var både på lör och sön och gick långprommis med hundarna. På lör var det -21 grader men vi bylsade på oss rejält med kläder och ingen av hundarna fick kramp i tassarna så prommisen blev på nästan en timme   Vi klarade av att fota lite kort då och då men snabbt blev man stelfrusen om fingrarna

På söndag var det -19 grader men blåste lite grann så det kändes betydligt kallare!! En snabb prommis på 35 min med superlyckliga hundar och röd-näsade mattar! 

Lite bloggtorka har man för tillfället men här bjuder jag på lite bilder från väderbitna brudar iallafall  

 
 Svart-vita och fladder-örat


Fullt ös....


Livsglädje...


Evve o Nova


En tilltuffsad Nova..
inte lätt när man har ett schäferbus att hålla reda på...


Puma med värmande back on track-täcke i bilen

Nu ska jag krypa under täcket och försöka sova 
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0