Nu ser vi framåt

I veckan har vi firat min pappa som fyllde 75 år i onsdags   Grattis än en gång pappsen

Min bror har kommit upp från Vallentuna  så nu får vi passa på att umgås så mycket vi hinner innan han åker hem igen.
Puma har nu varit utan smärtstillande i två dagar, hon studsar omkring som vanligt   men jag har tagit det lugnt och bara koppel-rastat henne. Imorgon bär det av på en längre promenad, oj vad det ska bli skönt att få röra på sig igen, tror nog hundarna uppskattar det lika mycket som jag. Får hålla tummarna nu att smärtan i höften som Puma hade läkt ut och det verkligen rörde sig om en tillfällig sträckning/inflammation.

Båda hundarna är nu friska från den besvärliga magsjukan  dom fick. Jag är lite fundersam om det är ben jag köpt från en billig affär här som ställer till det i magen. Det är tredje gången på ett år jag köpt ben från denna affär och hundarna har blivit magsjuka dagarna efter så....nej det blir att gå till djuraffären här eller på Ica nästa gång det ska inhandlas ben i fortsättningen

Puma har nu kommit igång med sitt tredje löp  Det var exakt på dagen 8 månader sedan hon löpte sist och det passar perfekt nu, då har vi hela tränings-säsongen räddad, duktig tjej


17 maj-09, träningen i full gång
Uppletande i rutan.



 Bakade mumsiga wienerbröd till pappas födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Ida & Nemo

åå va skönt att Puma är bättre!!! Vilken fin sommar bild.. läääängtar!!!! =D

2010-03-07 @ 10:47:46
Postat av: Annika

mmm vad goda winerbröden såg ut du e duktig du.

nä nu ut på en skidtur sköönt väder men solen lyser

med sin frånvaro.

2010-03-07 @ 13:55:43
URL: http://mampaankans.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin och Dante

Härligt att Puma mår bätte...och Vilka wienerbröd..ser kanongoda ut...får man göra beställning? Jag både vill och vill inte att snön ska försvinna...vill ut i skogen och spåra och köra uppletande..men samtidigt vill jag åka skidor..och speciellt nu när det inte är kallt snöar och stormar.Kram Anna-Karion

2010-03-07 @ 14:34:46
Postat av: Anonym

Anna-Karin ska det stå

2010-03-07 @ 14:35:39
Postat av: Monica Micke och Sara

Oj vad skönt att det verkar lösa sig med finaste Puman och jag håller verkligen med föregående - får man beställa av dom "smarriga" wienerbröden..:))

2010-03-07 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0