Och så var man...

Och så var man ett år äldre men något klokare vet jag inte om jag blivit  Eftersom jag jobbade kväll i måndags när jag fyllde år hade jag kaffegäster redan under helgen, trevligt trevligt

På söndag kväll blev det en lång väntan på att Evelina och Nova skulle komma hem från Nordmalings agilitytävling men vid 01.30-tiden var dom äntligen hemma. Det hade varit snö och snörök  efter vägen så man drog en lättnads suck när dom kom hem!

Första agilitytävlingen för säsongen hade gått jättebra  Som bäst en andra och en sjätte placering bland 26 deltagare, kanonbra  Alltid härlig känsla när en säsong börjar bra!


Första kaffegästen..en glad Oscar
och en busig Puma.



En vacker Gerbera från mor och far


Våran duktiga Nova

Nu är det dags man försöker sova lite...skärtorsdag imorgon, ska upp tidigt och jobba halva dagen.
Sen på kvällen bär det väl av till Blåkulla en sväng
om man inte somnar i tv-soffan....



See you!!


   
                                                


Kommentarer
Postat av: Ulrika

GLAD PÅSK =)

2010-04-01 @ 09:19:14
URL: http://www.laoinischafer.zoomin.se
Postat av: Anna-Karin och Dante

Glad Påsk

2010-04-01 @ 17:21:24
Postat av: Marie Louise

Du måste ha somnat framför TV:n, för jag såg dej inte på Blåkulla.... vi saknade dej.

2010-04-03 @ 11:16:49
Postat av: Monica Micke och Sara

Grattis i efterskott.............och jag såg dig inte heller när jag var ute och provflög i går...:)

2010-04-03 @ 11:55:00
Postat av: Barbro

Jag såg dig inte heller så du måste ha somnat i soffan... och jag som hade med mig expressobryggaren, tänkte bjuda på kaffe, Glad Påsk i alla fall.

2010-04-05 @ 12:06:58
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0