Mitt halva aktiva liv

Mitt halva aktiva liv- det som inte har med hunderiet att göra- har rullat på de senaste veckorna...
Övertid på jobbet, vilket inneburit att jag även jobbat på helgerna...skiftledar-utbildning i Jukkasjärvi...Fars Dags firande av pappsen  i söndags...kommande 40 årsfest  nu på fredag...övertid igen till helgen... en planerad IKEA resa och en loppis nästa helg... två planerade julbord helgerna efter...men oj måste ju hinna julpynta  också...men trots att man ibland önskar att dygnet hade några fler timmar så känns det helt ok. Det är ju roliga händelser man har framför sig och övertiden på jobbet ger ju lite extra slantar som alltid är välkommet i min börs

Träning utomhus med Puma har det inte blivit mycket av, kylan har hållt i sig och även om det "bara" var kring
-16 idag blåser det ute och är svinkallt

Detta innebär en extra busig schäfertös här hemma som till hundra procent går in för lite lydnadsträning mellan köket och vardagsrummet  

Nu är det dags att ladda batterierna och sova några timmar, önskar mina bloggläsare en trevlig helg






Kommentarer
Postat av: Oloa

Välkommen

2010-11-19 @ 10:41:04
Postat av: Monica Micke och Sara

Ja här hos oss har det ju också blivit promenader och träning inomhus...........huj vad det har varit kallt men men tiden går fort och snart är det vår...

2010-11-22 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0