Hundträning,hockey o Fars Dag

Helgen har gått fort... Har varit och tränat två korta pass med Puma på klubben. Det gick jättebra, hon är verkligen taggad  

Förutom när hon ska skälla på kommando...fick hjälp av Siv och Maria men hur dom än härjade med henne kom det inte ett skall....bara några frustrerande pip Nåväl det är bara att prova sig fram....ett nytt moment att klura i

Tränade lite framförgående idag, det gick bra. Eftersom vi plumsade i snön ute på lydnadsplan blev det naturligtvis en stig i snön så hon följde stigen och gick rakt, fick massor av beröm, duktig tjej

Både lördag och söndag har jag varit och tittat när Jonte har haft hemma match  Tyvärr blev det förlust mot Boden i lördags med 2-1 och idag oavgjort mot Asplöven med 3-3. Men jag har nog aldrig varit med om så spännande matcher  

Idag åkte vi även och firade pappsen på Fars Dag  

Föresten firar min blogg 1 år nu i november...så kul att så många följer mitt skrivande   och lämnar en kommentar ibland. Fast nog är jag väldigt nyfiken på vem ni alla är....tack iallafall till er alla som kikar in här



 BLOGGEN 1 ÅR


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej grattis till nya jobbet och bloggen

1 år så kul att följa dina fina vovvar och

så är ni ju tv kändisar oxå:) säkert många

som vill kika in till er:)Jag tycker iallafall

det är jättekul att titta in hit:)//Annika

2009-11-09 @ 14:31:28
URL: http://mampaankans.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Piri

Jo, tävlingen gick väl sådär. Länge gick det kanonbra. 10:or, 9:or, en 9,5, 7,5 på linförighet. Sen hände nåt, jag vet inte vad och vi nollade både apporteringen och hoppet. Så det blev bara ett andra pris..Så snopet när det gick så himla bra så länge. Men, men..Nya tag på söndag :)

2009-11-11 @ 23:11:45
URL: http://ellexsandra.devote.se
Postat av: Alexandra och Piri

Du kan få lite skällande av Piri ;)

Igår gjorde vi vår andra lydnadstävling och den här gången lyckades det! Nu har vi vårt 1:a pris :)

2009-11-16 @ 14:12:43
URL: http://ellexsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0