3:e advent

Så var det 3:e advent och jag sitter här hemma och tänkte blogga några rader...lite sent på kvällen med tanke på att jag har en slitig förmiddags vecka som väntar men efter gårdagens julbord med Aitik gänget kan jag ju inte påstå att jag var uppe tidigt imorse . Trevligt att träffa lite gamla arbetskamrater och julmaten var jättegod!
Men jag har det bästa julbordet kvar och det är hemma hos mina föräldrar på julaftonen  

Idag har jag och Puma varit en sväng på klubben och tränat lite lydnad. Usch vad jag frös om händerna, det är svårt att ha handskar när man vill använda klicker i vissa moment. Men att se Pumas iver och tränings glädje värmde extra Vilken knasboll hon är när hon far fram som en torped i snön efter att jag belönat henne med sin favoritboll

Eftersom det har lugnat ner sig lite på jobbet nu och jag har börjat "landa med fötterna" igen känner jag att jag börjar få lite mer ork och energi. Så nu ska jag återuppta min träning med Pumabus även om jag tror det blir mycket inneträning, vi har ju några månader till framför oss som kan vara riktigt kalla

Men nu måste jag försöka sova några timmar, imorgon har jag bilbesiktning på "vita faran" och alla ni som känner mig vet ju hur mycket gråa hår jag brukar ha efter en sådan dag....


Kommentarer
Postat av: Malin & Nessa

Hi, hi! Om de säger att du måste byta kontinentalsockeln på bilen tycker jag du ska bli lite fundersam ;)

2010-12-15 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0