Sommar, sommar

Mycket har hänt sedan jag sist bloggade...

 Var ska jag börja...??

Häng med nu...


Varit till Linafallet med mina arbetskamrater...


Mysigt...


Fick prova på att skjuta med olika bössor och pistol
med vårat Aimpoint sikte...skitkul!!




Träffade på en bekant vovve ... Nemårs Kapten!!
Nemos husse var nämligen där och hjälpte till att
arrangera våran Aimpoint dag.

Nemo stormtrivdes i sällskapet och fick många att busa med honom

Sedan har min fina dotter....



tagit STUDENTEN...
här påväg till balen
med sin pojkvän Christoffer.


Stort GRATTIS gumman


Det gjorde du bra




Och en sak till......

Puma har fått en ny kompis...



10-åriga Bosse som med bestämd men vänlig tass
visar vad som gäller  när Puma
blir alldeles för busig...

...och äntligen...


 
...har Puman lärt sig simma


och med sin speciella simteknik
har hon fått oss att skratta så tårarna har sprutat!
Duktig tös


Finaste Puma


Kommentarer
Postat av: Monica Micke och Sara

Härlig läsning och härliga kort! Grattis till Evelina och så måste jag bara få säga att bilderna på en badande Puma var alldeles för härliga och sist men inte minst - en blöt Puma i huvudbild - Kanonhärligt...:) Snart måste vi sammanstråla och ta en "spårdag" eller nåt...Vi höres!!!

2011-07-04 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0