Några ljusglimtar

Så har ett nytt år börjat, god fortsättning på er allihopa

Idag var det en verklig fin dag med solen som kikade fram och trots att det var så kallt (-21 grader) så kändes det toppen!


Evelina och Nova kom "hem" under jul och nyår


Puma och Nova


Nova blev lite less på Puma ibland och hittade
en egen hörna bakom databordet


Puma busar


Min Clivia har än en gång börjat blomma mitt i vintern!

Och kan ni tänka er att min bil gick igenom besiktningen detta år!! Fast den började strejka
tre dagar efter besiktningen...men det är en annan historia

Jag har dessutom börjat en ny spännande utbildning som ger mig sommarjobb i Lkab

Har inga speciella mål detta år med Puma men tänkte iallafall ta upp träningen med henne igen så vi kan starta i någon tävling till sommaren


Kommentarer
Postat av: evelina

Trodde inte att du hann ta bilderna från min kamera, vad bra att du hann göra det! :) Hoppas du hittar laddaren till din kamera, annars får du köpa en ny! Du måste ju blogga så jag kan läsa lite om vad ni har för er :)

Du och Puma ska ju såklart starta i tvåan i år, satsa på det!!

2012-01-09 @ 23:42:04
URL: http://www.nellan.se
Postat av: Monica,Micke och Sara

Härliga bilder - och vad kul att du börjat på en ny karriär...:) Stort grattis!

2012-01-11 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0