Städa o tvätta

Idag när jag vaknade var det -29 grader ute....alltså blev det ännu en dag med bara korta rastningar av hundarna 
 
Så dagen har ägnats åt:

Familjens smutstvätt 

Stryka o hänga upp gardiner


Dammsuga 

Vaska golv 

Dricka kaffe 

Snabba kissrundor med hundarna 

Sitta framför datorn 

Puma jagade glatt både dammsugaren och vask-käppen men sen har hon legat uttråkad i köket och bara tittat på mig    Imorgon har jag tid hos vetrinären för vaccination av Puma,hoppas nu det går bra.


 Blää vad du är tråkig matte 

Kommentarer
Postat av: Marie Louise

Jag tror att det i dagsläget finns ganska många uttråkade hundar i samhället.... bara korta kissrundor, inga långa härliga skogspromenader. Men SMHI har lovat mildare till helgen spec söndag, så då får man ta igen en del...

2009-02-19 @ 06:52:31
URL: http://www.sundlings-hundliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0