Fikaförsäljning o hockey

Idag har jag varit i fiket på  isladan och sålt kaffe,fika,godis och varmkorv.Jonte hade match med A2.Dom spelade mot Piteå och förlorade med 2-10,alltså ingen toppenmatch   Första perioden stod det 0-0 men sen i andra och tredje var det Piteås match och målen rasade in.Nåväl det är bara att ladda om för imorgon är det match igen mot Boden.

                                                                                      
Jonte väntar på nedsläpp

                                                                  
              Tryck på....pressa....   


                                                                                           

Närkamp... 



                                                                                                                         

  Närkamp vid egna målet

                                                                                    



                                                                                                                                                         

En av målchanserna för våra pojkar med det räckte inte till idag
                                                                                                                                        
   
 

                                                                                       

Jonte skrillar på.....



Hade tänkt och träna lite lydnad med Puma ikväll men efter matchen åkte jag och Evelina och handlade middagsmat så maten stod på bordet först vid 19.30-tiden ikväll     Efter det blev jag så himla trött... 

Men jag var en sväng på klubben på torsdagkväll och jag körde var sitt 25 min pass med både Puma och Nova.Jisses vad kallt det var om fingrarna även om termometern bara visade-12 grader.
När jag körde med Puma grinade   Nova i bilen och när jag körde med Nova grinade Puma i bilen   (även fast jag täckt över bilburen med en filt och satt radion på) Nåväl tacksamt med träningsvilliga hundar    Men nu ska jag koka lite kaffe och bara ta det lugnt i soffan,imorgon är det ny hockeymatch och agilityträning på kvällen 

                                                                  Ha det gött.......


                                                        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dina rader i min gästbok. Nu fick jag ju adressen till din blogg... lägger in den i "hundfavoriter". Alltid kul att läsa andras händelser och tankar...

2009-01-18 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0