Lite bilder

Skulle egentligen åkt till Luleå idag med en kompis och tittat när Luleå spelade hockey mot Brynäs men kände mig inte riktigt i form så jag stannade hemma 
Skjutsade Jonte upp till isladan i Malmberget vid 08.00-tiden eftersom han skulle iväg med U16 pojkarna till Boden och spela match.Matchen slutade med förlust    4-3 men dom hade kämpat på bra och Jonte tyckte det kändes ok.

Idag har det verkligen varit en lat dag   jag och Evelina var ut med alla hundarna en sväng på förmiddagen och fotade lite.Sedan övningskörde jag med Evelina     Det går riktigt bra även om jag ibland blir lite skraj när hon gasar på   Här lite bilder från idag;


 Racerbruden gasar på 


Nelly myser i baksätet


Våra fina tjejer 


Ha en trevlig helg allihopa   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0