Onsdag och tårta

Ja då har julen dansat ut för den här gången   lite trist att plocka bort stjärnor och ljusstakar i fönstrena,det blir ju så mörkt överallt.Idag har jag varit på informationsmöte på AF,trist men roligt att träffa lite arbetskompisar igen.
Nu på kvällen har mina föräldrar varit här med födelsedagspresenter     till Evelina(eftersom hon var borta när hon fyllde år)och även Johan kom förbi och drack kaffe.Evelina bjöd på mumsig prinsesstårta    Hade planerat att sedan åka iväg och träna lite lydnad med Puma men eftersom termometern envist har visat kring -19-20 grader hela dagen   var det bara att inse att det inte är rätt temperatur  för mig att vara ute i med snorig näsa    Får hoppas att kylan inte håller i sig så många dagar,Puma hade verkligen behövt få utlopp för sin energi   hon är ett riktigt bus här hemma    


Mumsig tårta


Evelina kämpar på med hemuppgift i bild.Puma försöker sno pastellkritorna


Ja ja då får man väl roa sig själv


Mysigt och tugga 

Nu ska jag ut i kylan och rasta Nelly och Puma.Ha det så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0