Hemma från Piteå

Puma har nu genomfört sitt MH (skott 1)   och har nu godkänd mentalstatus.
Testbanan var rolig att gå, Puma reagerade inte alls som jag väntat mig, spökena i skogen var läskiga och figuranten i avståndleken fick en rejäl utskällning, annars löste hon problemen bra.

Det var roligt att träffa alla hennes kullsyskon, Pirat, Pompe, Prisma, Pila, pappa Poker och mamma Prima med mattar o hussar. Synd att inte Piri Piri kunde komma med sin familj. Evelina har både fotat och filmat under hela dagen så det kommer snart i hennes blogg. Här är några av bilderna 


 Gun och Poker, jag och Puma, Linneá och Prima


Hela gänget samlat. (Bättre bild på www.nellan.se)


Pappa Poker 

Det var ett glatt gäng som skildes åt på eftermiddagen   och den långa resan hem började. Evelina övningskörde både till Piteå och hemåt och det gick jättebra   
Vi var rejält trötta båda två när vi kom hem men tröttast av oss alla var nog Puma-bus...


 Min stjärna 

Kommentarer
Postat av: Ida

2009-05-04 @ 13:38:13
URL: http://i
Postat av: Ida

Hej, va kul att de gick bra, men vi trodde ju inget annat heller =)

Härligt väder verkar ni åxå ha haft! Hör gärna av er när ni ska till spår skogen igen, ska ju börja med Nemo och kan behöva lite stöd å hjälp, var ju så länge sen jag höll på med en grön hund.

Ha de bra

kram

2009-05-04 @ 13:42:51
URL: http://idanilden.blogg.se/
Postat av: Barbro

Grattis till en bra genomfört MH.t

2009-05-10 @ 21:49:53
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0