Unika besökare

Antal unika besökare på min blogg har stadigt ökat    vilket känns jättekul. Roligt att så många följer med i mitt blogg skrivande som i huvudsak är ägnat till mina hundar, för allt i livet behöver man ju inte berätta, eller hur?? 
Ni får gärna lämna en kommentar ibland,det blir bara roligare så!

Idag lördag började jag dagen med att försova mig   från hundkursen, bra jobbat alltså   Nåväl det var flera som kom sent så jag vet inte vad det berodde på, kanske det dåliga vädret gjorde oss alla trötta. Det var mulet och småregnigt, kändes lite kallt

Puma var så där lagom svammlig, mycket nosande, kolla vad alla andra gör och tyckte att alla kottarna på lydnadsplanen var jätteroliga att slänga i luften och fånga... Men med lite korv i fickan, ett stort tålamod och en o annan tillsägelse   blev hon riktigt uppmärksam på sin matte och var tillslut jätteduktig.
Tävlingsdebuten känns ganska långt borta just nu, det är många moment att träna in och i en del har vi bara kommit halvvägs. Dessutom har jag börjat tveka om jag ska starta i apellen eller lydnadsettan    men det får jag väl klart för mig när vi tränar vidare och börjar få ihop momenten så man får en helhet av allt.

Nu ska jag ta en dusch  och vila ett tag på soffan. Ikväll är jag bjuden på en 30-årsfest så nu är det dags att ladda om batterierna... Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0