Uppdatering

Dags för lite uppdatering! Här händer det inte så mycket....mer än det vanliga....

Dagliga promenader med Puma och Nova i det härliga oktober-vädret. Lite lydnadsträning mellan varven, Puma är verkligen glad och positiv när vi tränar

Har pratat med vetr Ingemar Bergdahl om Pumas höfter och fått tips och råd om vad jag ska tänka på vid kost och motion av henne.
Varit och samlat på mig mängder med fakta på internet så man blivit snurrig i huvudet.
 
Men bäst information har jag ändå fått av Ulrika som äger Varga och Sero.
 TACK Ulrika  för att du delar med dig av dina råd och tips vad det gäller Pumas träning, motion, kost och allmänna välbefinnande  Det är guld värt!

Idag kom jag ihåg att ta med mig kameran när jag och hundarna tog en promenad på förmiddagen. Vi gick en sväng efter en skogsväg/stig. Det gäller att passa på för när vintern väl börjar komma      får inte Puma plumsa i djupsnö...

På vägen tillbaka upptäckte Puma en spårpinne som jag droppat efter mig...snacka om mallig hund, helst när hon lyckades hitta den före Nova. Törs knappt nämna det så här i början på vintern men jag längtar redan till nästa sommar och spår-säsong.... 

 
Här några kort från våran dagliga promenad:


Pudersnö





En lycklig schäfertös.


Nova skickar en snöig hälsning till lill-matte
som är i Gävle.








finaste Puman


Prinsessan på ärten.


Bus på gång...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hejsan =)

Känns så himla roligt att jag kan hjälpa med lite tips =) Vilka fina bilder!!! Att det är så där mycket snö hemma- längtar att fara hem och åka lite skidor! Här i luleå är backen bar änn och väldigt hård för hundarna att springa på.

Kram/Ulrika, Varga och Sero

2009-10-29 @ 09:30:50
URL: http://www.laponiaschafer.zoomin.se
Postat av: Annika

Å vad fina bilder:)

2009-10-29 @ 23:06:52
URL: http://mampaankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0