Lite av varje

Igår firades en till födelsedag i våran familj  Grattis igen min mamma  

I våran familj fyller Evelina år i januari, Jonte och Puma i februari, mina föräldrar, min bror, Nova och jag själv i mars...alla födelsedagar samlade i början på året, ja till och med hundarnas 

Efter dessa tårt-månader   är det nog bäst man ställer sig på vågen.... så man snabbt kommer tillbaka till verkligheten igen  

Puma behöver också komma igång lite, efter julen har vi varit lata och knappt tränat någon lydnad. Dom långa perioderna med kyla har gjort att vi tappat lite fokus, man är ju inte lika motiverad att träna inomhus, iallafall inte jag   

Imorgon är det äntligen fredag, vet inte vad det lovats för väder i helgen men en sol  hade varit toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0